Kiariki
@Kiariki · 1yıl
Takip Et
Çok güzel
10/10
·
196 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2024 79. kitabı
Çok heyecanlı gidiyor diyebilirim.Karakterlerin gelişimleri mükemmel.Sonunda biraz biraz kendilerini birbirlerine açıyorlar.Bu anları okurken onlardan daha heyecanlanıyorum diyebilirim.
Webtoon/Manga
Gençlik Yolculuğu 3
Io Sakisaka · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2019
555 okunma
1 beğeni
·
38 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap