İnsanların çoğu bu ciltte koudan nefret etti ancak ben nefret edecek bir şey göremiyorum.Onunda psikolojini anlamaya çalışmaniz gerek.Küçük yaşta çok şey yaşamış biri oda.Futaba umarım mutlu olur.Yeni gelen kız karakterden nefret etmedim yaşadığı zor ama sevmedimde kouyu kullanmak oluyor bu.