Orhan Kemal’in “ağlayarak yazdım” dediği o kitap. Buram Buram Türk Edebiyatı. Üzerimde böylesine tesir bırakan kitaplara bayılıyorum. Türk aile yapısına dair çok yerinde tespitler var ve tam olarak bizim kültürümüzü yansıtıyor. Bu arada gelin-kaynana çatışması okura o kadar iyi yansıtılıyor ki kitabın kapağını kapatmanıza rağmen bir süre etkisinden çıkamıyorsunuz. Az biraz tragedya esintileri de var sanki.