N'yır, N'olamaz görmüyorum, süt denizi içindeyim
Puan vermedi·331 syf.··
2024 1. kitabı
Biz ahlakı neye göre temellendirirz? Dine göre, yasalara göre. Bunların olmadığı distopik bir dünyada birde üstüne görme duyumuzu kaybedersek nasıl bir dünya ile karşı karşıya kalırız? Yazar bu distopik dünyayı anlatmış bize. Bana göre edebi yönü zayıf bir kitaptı çeviri olduğu için mi yazarın tarzı mı bilmiyorum cümleler uzun ve karışık. Hiç isim olmaması da ilginç olmuş. Puanım 5/10
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,1bin okunma
·
192 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.