Sanki herkesle ayrı ayrı röportaj yapıyor da kişiler kendilerini o andaki düşüncelerini anlatıyormuş tarzda bir kurgu oluşturulmuş. Kurgu çok hoşuma gitti açıkcası. Bir konu konuşulurken aynı anda 2 veya 3 kişininde o andaki fikirlerini ve bakış açısını okuyabiliyoruz. Kitabın konusuna gelicek olursak aile olmanın mutluluk olmadığını mutlu olmak için çabalamız gerektiğini açıklıyor. Hepimiz insanız anne, baba ,kardeş veya eş olmamız durumu değiştirmiyor hepimiz alabileceğimizden daha fazla duygu sorumluluğunun altına itiliyoruz. Bizlerin de o zamanları ilk kez yaşadığımız insan olduğumuz ve hala büyüdüğümüz öğrendiğimiz detayı atlanıyor. Kendimize büyümek ve mutlu olmak için alan tanımalıyız. Mutlu olmak için çabalamaktan vazgeçmemeliyiz.