Puan vermedi·152 syf.··
2024 138. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 02 Kasım 2024 17:38
#kübranınkitabı Merhaba kitap dostlarım size bugün elinize aldığınızda bırakamayacağınız , sımsıcak bir hikayesi olan ama tabii ki de bol kötüleri olan ama iyilerin de çoğu yerde kazandığı bir kitapla geldim. kitapta altın Çizdiğim kendimden bir şeyler buldum öyle cümleler oldu ki şimdi size kitabın içeriğini ve o güzel cümlelerden birkaç tanesini paylaşacağım. Yazarımız @sultanipekeşen ‘inin kalemine bayıldım umarım okur bol olur, kalemi daim olur Yazarımız bize karakterlerin iç dünyasını ve toplumun kültürünü harmanlayarak çok güzel bir hikaye ortaya çıkarmış. Bazı yerlerde duygular o kadar güzel geçirmiş ki bize karakterlerin yaşadığı duyguları birebir hissettim diyebilirim. Herkesin küçük veya büyük, kendince acıları vardır maral. Kimi yazıya döker bu acıları, kimi toprağa , kimi suya, kimi de altı çizili birkaç cümleye… Dedi , ve ve Selim’in dediği gibi kitaptaki her karakterin kendince acıları vardı ama tabii ki çoğu sinir olduğum Reşat Bey yüzündendi. Meral Diyarbakır’ın eğil ilçesinde yaşayan , güzeller güzeli kıvır kıvır saçları beline kadar 18 yaşında annesiz ve babası hayattayken babasız yaşayan bir kızdı. alt kattaki evlerine babaannesi ile yaşar üst katta da Yeğenleri amcası ve yengesi yaşardı, her şeye rağmen umut ve hayal dolu, hayalleri için çabalayan hayat dolu bir kızdı neşet amcasına zorluklar yaşatırsa yaşatsın hayallerini gerçekleştirmiş tabii ki Selim abisi ve Derya hocası sayesinde. Derya hoca da yetiştirme ürünü büyümüş ailesi merak eden ailesiz yaşamış bir öğretmendir fakat onu bu acılarla büyüten kendi öz dayısı yani nefret ettiğim reşat beydir o kadar çok daha için acıtacak acı var ki kitapta ben hepsini anlatmak istemiyorum siz kendiniz okuyun bence ama kitap gerçekten beni çok etkiledi çok güzel bir kitaptı yazarımıza çok teşekkür ederim. … Bu kitabı kurcalarken altı çizili cümlelere ya da altı çizili yaralar demek daha doğru olur bilemiyorum , rastladım. Bir de… Çiçek vardı içinde… “Sevdiklerimizi bize hatırlatan her şey kıymetlidir, özeldir. Onlar ölmezler, gitmezler. Asıl biz onları unutursak, işte o zaman gerçekten ölürler.” “Ruhu başka yerlerdeyken bedeninin orada olmasının ne anlamı
BedelSultan İpekeşen · DLS Yayınları · 202411 okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.