Âşık olduğunda sadece aşık, seven olmamalısın. Sevgi de ol. Sevdiğini ya da âşığını okşarken, okşayışın kendisi ol. Öpüşürken, öpen ya da öpülen değil, öpücük ol.
·1 alıntı·
123 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.