·430 syf.····Okunma: 18 Kasım 2024 18:36 Yani orta halli bir kitap. Bir doktor ve bir profesörün, birbirine terapi ve tedavi şeklinde konuşması ile sürüp giden bir yaşanmışlık öyküsü. Genel olarak ikisinin arasında konuşmasıyla geçiyor. Biraz uzun olmuş. Sanki hep ayni konular konusuluyor yada aynı konulara dönülüyor gibiydi. Okunanlar listesinde olupta çok ta acele etmeden okunabilecek bir kitap.