Beklentimi karşılamayan bir kitap oldu Çok heyecanla başlamıştım kitapta hiçbir şekilde aksiyon olmuyor yani sadece bir şeylerden şüpheleniliyor ve kafada kuruluyor Millienin o kadar başından olay geçmiş hala sakin duran insanlara karşı empati besliyor olması çok saçma daha şüpheci ve Atılgan olmasını beklerdim ama yine de kendini okutturan bir kitaptı