8/10
·480 syf.··
2024 41. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 22 Kasım 2024 22:05
Merhabalar, Kitabı nerdeyse ara vermeksizin hızlıca okudum ve bitirdim. Konusu itibariyle ilgimi çekti. Beni gereceğini ve merak ettireceğini düşünmüştüm ama pek öyle olmadı. Gerilmekten ziyade bazı karakterler yüzünden çoğunlukla kahkaha attım. Ana karakter olan Afra'yı sevdim. Soğukkanlı oluşu hoşuma gitti. Olaylara verdiği tepkiler ile kendimi kimi zaman onunla bağdaştırabildim. Ölüm karakteri yeterince bana geçmedi. Her ne kadar Afra'ya hoş olmayan görevler verse de bana ürkütücü gelmedi. Aralarındaki bağı Ölüm sürekli dile getirse de Afra'nın kim olduğunu anlayamamasından hoşlanmadım. Kitabın dili ve baskısı hoşuma gitti. Olay akıcılığı ve yazılan bazı göndermeler de yerindeydi. Zümra ÇIKARAN karakterinin var olan ve aklıma gelen kişi gibi yazılmamış olmasını umuyorum (her gün izliyorum çünkü). Son olarak da okurken dehşete düşmek isterdim. Potansiyeli vardı. Diğer çocukların her birinin farklı karakterlere sahip olması da güzeldi. (favorim yok) Afra'ya yaklaşımları da iyiydi. Merak edilecek bir yerde bitti. İkinci kitabı çıktığında alacağımı düşünüyorum. İyi okumalar dilerim.
OyunbazIşıl Limae · Martı Yayınları · 2024995 okunma
·
135 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.