Şu ‘’birini çok sevme’’ olayı. Benim de başıma geldi. Kötü bir deneyim. Çünkü bana bir yalanı yaşamayı öğretti. İçimden gelmezken gülmeyi, çalışmaya inanmazken çalışmayı, yaşamak için bir neden yokken yaşamayı öğretti. Onu unuttuğumda bile inanmadığım şeyleri yapma alışkanlığını, aldatmacasını sürdürürdüm. Ona rastladığımda hayatı yakaladığımı, ısırabileceğim bir şeyi elimde tuttuğumu sandım. Oysa hayatı bütünüyle elimden kaçırdım. Bağlanabileceğim bir şeye uzandım, ve hiç bir şey bulamadım. Yakalama çabasıyla, bağlanma çabasıyla ona uzandım ve sap gibi ortada kaldığım sırada aramadığım bir şeyi buldum ama. Kendimi. Henry Miller
·1 alıntı·
330 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kötü bir deneyim kıstası , ulaşılan ve sevilen şeylerin sonradan yitirilmesine bağlanıyorsa kötü olarak kabul edilebilir olmamalı . Kişide bir çok insani reaksiyon cereyan etmesine neden olan birini sevme , insanoğlunun ulaşacağı en muteber yerdir 😊 diğer yanlarına gelecek olursak , dünyadayız ve her güzelliğin karşısında zıddı mütemadiyen tezahür eder.. Sevgi beliren bir yürekte , rast gelinen kim olursa olsun , tecelli olan kutsaldır. .
" Her şeyin olanaklı" görünmesiyle, " Bazı şeylerin gerçekleşebilir" olması arasındaki kavga.
Yorum yapmaya değer.