Kötü bir deneyim kıstası , ulaşılan ve sevilen şeylerin sonradan yitirilmesine bağlanıyorsa kötü olarak kabul edilebilir olmamalı . Kişide bir çok insani reaksiyon cereyan etmesine neden olan birini sevme , insanoğlunun ulaşacağı en muteber yerdir 😊 diğer yanlarına gelecek olursak , dünyadayız ve her güzelliğin karşısında zıddı mütemadiyen tezahür eder.. Sevgi beliren bir yürekte , rast gelinen kim olursa olsun , tecelli olan kutsaldır. .