·416 syf.····Okunma: 24 Kasım 2024 00:45 Debbie'nin kitaplarını okumayı çok seviyorum. Sanki bir dizi izler gibi çok akıcı oluyor. Serinin ilk kitabı severek okudum.
Tavsiye ederim. Özellikle kitap okumada zorlanıyorsanız yazarın kitapları hızlı okumayı ve kitabın içine sizi çekmeyi başarıyor. Edebi değeri konusu tartışılır.