Kitap beni sardı mı, saracak mı derken derken öyle bir içine düştüm ki anlatamam. Özellikle Hiçbir Dünyanın Kızı'nda uğradığım hüsrandan sonra çok iyi geldi. Son zamanlarda bu kadar keyifle fantastik roman okumamıştım. Yazar harika bir büyü sistemi kurmuş ve karakterlerin her biri çok eğlenceli. Kâbus karakteri o kadar merak uyandırıcı ki, iyi mi kötü mü henüz karar veremedim ve acilen ikinci kitaba ihtiyacım var.