Kitap yazarın farklı konularda ele aldığı kısa yazılardan oluşmakta. Bu haliyle kısa kısa konuların birleşmesiyle kolay bir okuma sağlıyor. Kitabın ilk bölümlerini okuduktan sonra hemen bırakmak istesemde devam ettim çokta fena değildi. Elimde nelerle ayrıldım diye baktığımda anlık küçük farkındalıklar ve farklı bakış açıları ve yeni konular derim.