Kitap özgürlüğü anlatıyor temelde. Aslında hayatta var olan gücümüzü, yeteneklerimizi istersek nasıl görebileceğimizi ya da birileri yapmadıği için yapmayıp bunlardan bihaber yaşamayı gösteriyor. Kendi sınırını kendin yaratıyorsun diyor kısaca. Aynı zamanda sonradan eklenen bölümde de birilerinin özgür olmaya cesaret edemediği için aynı kulvarda olan başka birini ululaştırmasını anlatıyor. Çok akıcı ve çabuk bitebilecek aynı zamanda size çok şey kalabilecek bir kitap. Okunması gereken kitaplardan biri olduğunu düşünüyorum.