Kitap okuma alışkanlığını Ayşe Kulin yazarımız sayesinde kazandım. İlk okuduğum kitabı handan isimli eseri idi. Orada çok az da olsa Bora karakterinden bahsediyordu. Bora orada alışılmışın dışında farklı bir kimlik ile yazar tarafından karşımıza çıkarılıyordu.
Boranın kitabını okuduğumda bazı bölümleri çok ilgi çekici idi. Bu kitap bana göre toplumda seçenekleri ya da seçemedikleri yüzünden toplum tarafından dışlanmış insanların yaşamını kaleme alınmış. Bu eseri okumadan önce bu tarz insanlara önyargılı bakıyordum. Kitap bana bora gibiler ile empati kurmama yardımcı oldu.