Kitap gözlerde yanıp sönen kalplerden oluşan bir aşk hikayesi içermesede geneline bakılırsa keyifli, heyecanlı, atraksiyonlu ve şaşırtmacalıydı diyebilirim. Macera ve hazine avı konsepti daha ağır basıyordu eğer filmi çekilse efsane süper olur benden söylemesi. Cowgirller var, atlar var, hazine var, iyi adam kötü adam var, baba problemleri var ee bir de kanyonlarda çekim yapılacak bir gişe filmi için daha da ne olsundu.:))
Neyse demem o ki, kolay okunan ama içinde gerçekten özel bir şeyi olmayan bir kitaptı kendileri. Boş vaktiniz çoksa çıtır çerez niyetine çitletebilirsiniz:))