Yazarla ilk tanışmam.. Daha önce ne senaristliğini yaptığı dizileri izledim ne de kitaplarını okudum. Bir öğretmen arkadaşımın tavsiyesi üzerine yazarın iki kitabını aldım. Ve iyi ki diyorum..
Hikaye, farklı karakterlerin gözünden farklı bölümlerde anlatılmış. Bu da kitapta geri dönüp tekrar okuma isteği uyandırıyor insanda.
İsimler efsane... Nuh Tufan, İbrahim Kurban, Umur Samaz, Su Samaz ....
Yapılan benzetmeler, espriler de çok hoşuma gitti. Branşımdan dolayı albino bir karakter olması hem ilgimi çekti hem de öğretici buldum kitabı.. Yakın zamanda diğer kitaba da ( Korkma Ben Varım) başlayacağım.