9/10
·248 syf.··
Beğendi
·
2024 9. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 26 Kasım 2024 23:19
Öğretmen olmak... çocuklara umut olmak.. Severek okuduğum, bitmesini istemediğim bir kitaptı. Dili sade ve akıcıydı. Yazar kendi hayatından kesitler vererek bir öğretmenin zorluklarla nasıl başa çıktığını, küçücük kalplere nasıl dokunduğunu çok güzel bir şekilde anlatmış. Tüm meslektaşlarıma tavsiye ederim
Tebeşir TozuSezer Ortadağ · Nemesis Kitap · 2021466 okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.