·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Kasım 2024 23:19 Öğretmen olmak... çocuklara umut olmak..
Severek okuduğum, bitmesini istemediğim bir kitaptı. Dili sade ve akıcıydı. Yazar kendi hayatından kesitler vererek bir öğretmenin zorluklarla nasıl başa çıktığını, küçücük kalplere nasıl dokunduğunu çok güzel bir şekilde anlatmış. Tüm meslektaşlarıma tavsiye ederim