·208 syf.····Okunma: 27 Kasım 2024 00:52 Uzun süredir roman türü kitap okumuyordum . Yorumlara bakarak yazarın kitap serisine başladım. Ve saatler içinde kitap bitti . Ben ba-yıl-dım Yüzümde tebessümle , kitabın içinde kitabı yaşayarak okudum . Siz seversiniz sevmezsiniz bilemem bu zevk meselesi ama romanın başlangıcı, dili , akıcılığı, yazarın olumlu aktarımları ... Asla boş bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Yazarı ilk kez okuyorum ve gayet başarılı olduğunu düşünüyorum. Ben her şeyden önce samimiyet ararım ve bu kitap benim için öyle samimiydi ki 🩷 Koşarak diğer kitaplarına ...