·557 syf.····Okunma: 27 Kasım 2024 05:34 Yani kitap övüldü övüldü ama fos. Birincisi spor romantizmini sevmeme rağmen 12 günde anca bitti kitap şaka gibiydi. Uzattıkça uzatmış yazar da konu yok ki. Karakter örgüsü o kadar kötüydü ki bunu hokey takımındaki erkek grubuyla kapatmaya çalışmış ama yok yani. Anastasia sürekli huysuz kızgın ama neye bu kadar kızgın belli değil. Selam diyince hayırdır diyen kızlara benziyordu. Nate karakteri bambaşka bir konu yani anastasia'dan bir anda hoşlanması bir yere kadar tamam da kız sana köpek gibi davranıyor aloooo. Bu da sürekli aman nasıl gönlünü alırım falan diye düşünüyor. Yapman gereken şey natecim arkana bakmadan kaçmak. Şahsen erkeğin böyle davrandığı kitaplar linçlenirken sunshine erkek kitaplarının övülmesine de deliriyorum. Bu şey gibi kadına şiddete hayır ama sinirlenince bir erkeğe tokat atabiliriz. Yok ya. He bide aaron meselesi var hepsinden saçma aşık mı arkadaşını mı kıskanıyor ne olduğu belli değil red flug toksik iğrenc bir karakterdi. Herkese kök söktüren anastasia bir bu çocuğa bir şey diyemiyor. Ya kardeşim her sporcu beslenme tablosunu takip eder bide sen profesyonelsin gitmiş her şeyi aaron dingilinin kontrolüne bırakmış sonra vay efendim manipüle edildim vay efendim sağlığım kötü etkilendi. Ya aaron varya öyle boş bir karakterdi ki ne motivasyonu var ne yaptıklarının açıklaması gargamel bile daha motivasyonlu bir karakterdir öyle söyleyeyim. He bide kitabın başında bir fuckbody mevzusu var ki skdkksks yani me diyeceğimi bilmiyorum. Bu kitaptan fuckbody ve aaronu çıkartın ve 400 sayfaya indirin işte o zaman bir şeye benzeyebilir. Maalesef bu haliyle sadece vasat.