Uzun bir aradan sonra hepinize merhaba
Yaklaşık Haziran ayından beri okumalara ara versem de bu kitapla umarım geri döner ve kaldığım yerden devam ederim. Herneyse kütüphanemde uzun zamandır okunmayı bekleyen bu kitapla merhaba demek istedim sizlere
Kitapta Güneş ve Denizin maceralarına şahit olacaksınız,gülümseyerek hatta kimi yerlerde hüzünle okudum Kitabın devam niteliğinde 2. Kitabıda var umuyorum onuda önümüzde ki zaman diliminde paylaşırım sizlerle Bundan sonra yorumun yanı sıra kitapların içindeki başlıklarla veya tanıtım şeklinde paylaşım yapmaya çalışacağım umuyorum o şekilde de okumaya devam edip yorumlarınızı paylaşırsınız Kitaplarla ve sevgiyle kalın
İlk aşkınızı hiç unutamadınız değil mi ?
Onun masumiyeti,onun derinliği bir daha hiç birinde yaşanmadı.
Güneş'in ve Baran'ın hikayesinin size anımsatacakları var..