Kitabı az önce bitirdim. Sıcak sıcak duygularımı yazmak istedim . Sevgi Soysal tek kelimeyle harika . Bir kitap düşünüm bu kadar mizahi dille bir o kadar acı olayları anlatsın . Hızlıca okunan tertemiz bir dille yazılmış . Büyük aforizmalar yerine yaşamın içinden anlatmış .