·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Kasım 2024 00:00 Ben Simyacı'yı ortaokulda okumuştum. Bence böyle bir kitap için o yaş erken. Zaten öyle olduğunu düşündüğümden tekrar okudum. Beni kesinlikle farklı bir şekilde çarptı. Özellikle hayatta ne yapacağımı asla bilmediğim bu yaşlarda. Kitapta beni en çok etkileyen şey kesinlikle hayat amacına olan vurgu oldu. Baş karakterin yılmadan bu hedefine gitmesi ve evrenin de ona bu konuda yardım etmesi çok etkileyiciydi. Evren gerçekten de hayattaki gerçek amacımızı bulunca onu gerçekleştirmemiz için her şeyi sağlar. Ben de buna inanıyorum. Karakterle fazlasıyla bağdaşmış hissettim okurken. O savruluşları, yaşadığı zorluklar, önemli kararlar almaya çalışması ve bu kararların doğruluğundan şüphesi... Bir çok yeri çizdim okurken. Bir çok yerde kendimi buldum ve tekrar okuduğum için çok mutluyum. Kesinlikle bir kaç senede bir tekrardan okuyacağım bir kitap olacak. Eğer sizlerde hayattaki amacınızı hedefinizi bilmeden savruluyorsanız bu kitabın size bir motivasyon ve bir ışık olacağına eminim.