·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Kasım 2024 04:12 Serinin en güzel kitaplarından biriydi.cok beğendim keyifle okudum.tam kafa dagitmalik Bi kitaptı.jasper ve eloise harika bi çift oldular.yavas bi kitapti ama cok sevdim soyle yavasti asklari zamanla rayina oturdu. tavsiye ederim okuması keyifliydi