Puan vermedi·69 syf.····Okunma: 29 Kasım 2024 17:25 Orta seviye bir kitap. Anne babasından servet kalan bir adamın, zengin hayatı ilk başlarda yaşayıp severken sonra bu hayatın sıradanlaşması ve onu sıkması, sonra bir at yarışı izlemeye gitmesi, orda eline farklı bir şekilde ( biraz gizem ve merak olsun okuyacaklara ) geçen para, sonrasında yaptığı iyilikler, yaşanmışlıklar, gece hayatı, teşekkür anlatılıyor. Kısa bir kitap. Çok acil okunacak bir kitap değil ama Stefan Zweig in okunan kitaplarından biri olduğu için fırsat olursa okunabilecek bir kitap