Çok güzel bir kitap okudum. Yazarın dili, anlattıkları çok güzeldi..
Zaten kendi hayatını anlatmış. Diğer kitaplarını da okuyacağım inşallah. Ben severek okudum. Tavsiye ederim.
FalakaAhmet Rasim · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20194,419 okunma