Puan vermedi·160 syf.··
2024 47. kitabı
Annelikle alakam olmamasına rağmen elime geçince okudum ve çok beğendim, inşallah Allah nasip ederse lazım olduğu zamanda okumak isterim. Tüm anne adaylarına ve annelere.tavsiye ederim. Oldukça samimi ve destekleyici bir şekilde yazılmış, çabucak biten sanki sohbet ediyormuş gibi bir kitap.
Başlarım Şimdi AnneliğeŞermin Yaşar · Elma - Akademi Artı · 20141,760 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.