Annelikle alakam olmamasına rağmen elime geçince okudum ve çok beğendim, inşallah Allah nasip ederse lazım olduğu zamanda okumak isterim. Tüm anne adaylarına ve annelere.tavsiye ederim. Oldukça samimi ve destekleyici bir şekilde yazılmış, çabucak biten sanki sohbet ediyormuş gibi bir kitap.