6/10
·144 syf.··
2024 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 30 Kasım 2024 14:45
Yazarın okuduğum 2.kitabıydı. Bu kitap biraz hayal kırıklığı oldu bende. Özelikle bazı yerlerde Atatürk'ü anmasını bekledim ama onun adını bile geçirmemiş. O bende bayağı negatif etki bıraktı. Çünkü kahramanlarımızı anarken onu anmamak olmaz değil mi? Muhtemelen bir daha bu yazarı evime sokmam. Kitapta anlamını bilmediğim birçok kelimeye de yer vermesi anlaşılmasını zorlaştırdı benim için.
Hiçbir Zaman Hiçbir ŞeySerdar Tuncer · Profil kitap · 20191,853 okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.