10/10
·144 syf.··
2024 27. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 30 Kasım 2024 17:58
Bitmesin diye yavaş yavaş okuduğum ve yüzümde tatlı bir tebessümle bitirdiğim kitapların yeri bende hep ayrıdır, bu kitap da onlardan biri oldu. O kadar güzeldi ki büyük bir keyifle okudum ve neredeyse kitabın her satırını çizmek istedim :) Yazar bu kitapta içe dönük olmanın tıpkı dışa dönük olmak kadar normal olduğunu bazı serzenişlerle anlatıyor bize, işte tam bu yönüyle tebessüm ettiriyor aslında. Ama yalnızca bundan bahsetmiyor. Genel olarak insan olmanın hissettirdiklerinden, kırılmaktan, değişmek ve dönüşmekten yani yaşamın içinden bize sunduğu denemelerle bizi bize anlatıyor aslında. Bize kendimizi hatırlatan, içimize dönmemizi sağlayan yazarlar iyi ki var, kalemleri daim olsun.
Kendinin YorgunuYağız Gönüler · Profil Kitap · 2024204 okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.