Bir kadının bir adama duyduğu karşılıksız aşkı konu alan kitapta aşk ve duygular o kadar ustalıkla yazılmış ki kitabı elimden bırakmadan okuyup bitirdim . Zweig Bir Kadının Yaşamından 24 Saat kitabında da kadına ait hisleri bu şekilde ustalıkla aktarmıştı . Kesinlikle okunmaya değer .