·171 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Aralık 2024 14:10 Kitabı defalarca geri alıp okudum. Başa sardım sürekli. Yazarın dili beni kitabın içine almadı . Sürekli bir kargaşa var. Yorumlara baktığımda bizden günlük hayatta karşılaşılan parasızlık ve hayat mücadelesini anlatmış diye bir sürü yorum okudum. Daha kafamızı yormadan bu konuları anlatan yazarlar var. Şahsi görüşüm kitabı bitirdim ama tek bir olay aklımda kalmadı. Tuhaf bir kitaptı. Bu kitabı severek okuyan ve tavsiye edenlere hayran kaldım. Keşke ben de aynı yorumları yapabilseydim. Rahmetli Fürüzan bana hitap etmeyen ama binlerce kişiyi etkisi altına alan bir yazar olmuş.