Kitabı genel olarak beğenmedim. Edebi yön olarak bakarsak dil ve anlatımı iyiydi. Ancak konu ve son olarak pek iç açıcı olduğu söylenemez. Her yerde anlatılıp önerilmesi de bence abartılıyor.
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202387,6bin okunma