·408 syf.····Okunma: 03 Aralık 2024 19:47 Kurgu güzeldi ancak daha iyi yazılabilirdi. Duygular daha iyi geçirilebilirdi. Lowe’a abayı yakmam gerekirdi ama duyguları hissedebilmemiz için yetersiz yazılmıştı.
Diyaloglardaki sürekli laf bölme ve cümlenin yarıda kalması olayı can sıkacak kadar tekrarlanıyordu.
Vampir günlükleri ya da alacakaranlık serilerinden ayıran özellikleri olması güzeldi.
Şüphe uyandıran kişi oldukça belliydi ancak sonraki ters köşe benim açımdan beklenmedikti.
Genel olarak Ali Hazelwood’un yazım tarzını beğensem de fantastik bir kurgu yerine romantik komediler için daha uygun bir tarzı olduğunu düşünüyorum. Ama kesinlikle fantastikte de kendini geliştirebilir ve çok daha iyi şeyler okuyabiliriz gibime geliyor.