Buzdan KıvılcımAdora Yağmur
Öncelikle bazı okurların kitaptan ne beklediğini gerçekten anlayamadım çünkü karakter derinliğinin varislerin oyunu gibi olmadığından şikayet ediyorlar.Adora yağmur zaten gençlik kurgusu olacağını ve belki biraz cringe olabileceğini söylemişti bence kitaptaki ters köşeler çok iyidi ben 3 günde bitirdim.Adora yağmur yeni çıkan her kitabında kendini geliştiriyor diyebilirim.Bence kitap verdiğimiz parayı kat kat hakediyor.Ama hala hak ettiği değeri bulamadı.Karakterlere gelirsek Karza’nın bazı davranışları tutarsız.Onun dışında Tamay kalbimi kırdı (gördüğü değer)Güzel bir kitaptı akıcıydı okuyanlara şimdiden iyi okumalar :)
Buzdan KıvılcımAdora Yağmur · İndigo Kitap · 20241,474 okunma