JOSHUA PROJESİ-SEBASTIAN FITZEK,400 sayfa,
“Joshua sizi seçti ve O,asla yanılmaz.”
“Joshua sizi kendinizden daha iyi tanıyor.”
🛜 *Akıllı telefonlar,internet ne kadar hayatımızı kurtarıyor değil mi?Her şey bir parmağımızın ucunda.Oturduğumuz yerden bir çok alışverişimizi yapabiliyoruz, bir çok yerlere gidebiliyoruz veya bir çok kitapları okuyabiliyoruz. Dijital dünyada bıraktığımız izler? O izlerin ileride başımıza neler açabileceğini düşündük mü?
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
*Ya bizi iyi bir vatandaşken bir suç makinasına dönüştürürse bu izler?Nasıl mı? Tüm bunlara sebep Joshua…. Peki kim bu Joshua?
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
*Çabucak hiddetlenen zalim bir baba , alkole sığınan bir anne ve pedofili eğilimleri yüzünden ilaç tedavisi gören bir kardeş,bir suçlu ve pedofili olan ağabeyinin aksine hep dürüst bir yaşam sürmüş olan Max…
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Max Rhode,gerilim romanları yazan bir yazar.Bir gün tanımadığı birinden aldığı bir telefon üzerine hastaneye gitmesi ve bunun hemen sonrasında da kızıyla başlarına garip bir olay gelmesi üzerinden iki ay geçer.Hastanedeki adam tamamen yanmış hir şekilde son sözlerini Max’ın kulağına fısıldadığında kızının ve kendisinin başına neler geleceğinin farkında değildir.
️ *Evsiz adam Max’e şu sözleri fısıldar:”Joshua seni seçti.Herhangi bir suç işlememelisin!”
*Dürüst ve sakin bir hayat süren Max,bu uyarıyı başta çok saçma bulur.Fakat bu uyarının gerçekleşmeye mahkûm bir uyarı olduğunu geç de olsa öğrenecektir.
*Evet Sebastian Fitzek yine yapacağını yaptı ve okuyucuyu her zamanki gibi ters köşeye yatırdı.Yine akla gelmeyecek bir değil iki finalle bitirdi kitabı.Akıcı,elden bırakılamadan okunan kitaplarından…
Çok fazla bir şey yazmak istemiyorum,yazılan her cümle spoi vereceğinden benim gibi Fitzek hayranıysanız kitabı okuyun derim.