Kitabı okudum evet. Fakat bana hitap eden bir kitap olmadı. Zaten okuduğum zamanlar rp'deydim. Bunun getirdiği kitap okuyamama durumu ile birlikte sıkıldım. Çıtır çerezlik bir kitap. Konusu güzel. Yani ne diyeceğimi bilemedim. İncelemem bu kadardı. Okumaya vakit ayırdığınız için teşekkürlerr.