Serinin tap kitabıydı benim için. Yakında bitecek bir seri olmasına üzülsem de tekrar tekrar okuyacağım serilerden. Smut sahneler var evet. Uyarıda bulunmalıyım. Timur'un evinde geçen sahne, Hayri Albay'ın veda yemeği sonrası, maserati sahnesi... Hani bir kitap bu kadar dolu dolu olabilirdi anladınız mı? O kadar beğendiğim bir seri ki hemen alın okuyun. Okumaya vakit ayırdığınız için teşekkür ederimm.