bence herkes hayatında bir kere clarice lispector okumalı ve bunu sadece bir kitabını ( The Hour of the Star ) okuduktan sonra düşünmeye başlamam pek inanılır gelmiyor ama büyülenmiş gibi, sanki daha önce böyle bir şey okumamışım gibi hissettirdi. o yüzden bu seneye veda etmeden önce bir kez daha aynı şeyleri hissetmek için bu kitabını seçtim. gelecek sene çok daha fazla görüşeceğimizden eminim.