·141 syf.····Okunma: 04 Aralık 2024 23:33 13 öykü, 4 masaldan oluşan; bir dönemin yasaklı kitaplarından olan bir kitap. Başlarda neden yasaklı olduğunu anlayamasanız da okudukça gerçekçiliği yansıttığı için, toplumun yüzleşemediği veya kabullenemediği gerçeklikleri ince mesajlarla yansıttığı için yasaklandığını anlayabilirsiniz. Yazarın diğer kitaplarında da olduğu gibi oldukça akıcı bir anlatıma sahip. Ezelden beri Sabahattin Ali'nin kalemini severim zaten. Ancak kitabı okurken her bölümde farklı bir hikaye anlatıldığı için baştan sona konu bütünlüğü olan bir kitapları seven okuyucuları sıkan bir kitap olabilir. Fakat bilinçli her okurun, toplumu içinde barındıran bu kitabı okumalarını tavsiye ederim. Okuyacak olanlara şimdiden keyifli okumalar dilerim:)