10/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2017 277. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 24 Aralık 2017 00:00
Ben bu kitap için,Necip Fazıl'ın bir sözünün( az ve öz bir ifadeyle ) uygun olacağını düşünüyorum. “Abdülhamid'i anlamak her şeyi anlamak olacaktır !” dediği gibi,evet,Erbakan'ı anlamak her şeyi anlamaktır..! İşte bu nedenle,bir dava adamı olan " Erbakan " hakkında yorum yazmak beni aşıyor. Bu kitap neyi anlatıyor,derseniz.Bana sanki bir ansiklopedi gibi geldi. İçinde deyim yerindeyse yok yok. ( Din,Tarih,Ekonomi,Ahlak,Eğitim,Sanayi...) Tavsiye ( özellikle gençlere ) eder, iyi okumalar dilerim...
DavamNecmettin Erbakan · Milli Gazete Yayınları · 20136bin okunma
··
153 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
erbakan olurda din olmaz mi icinde
Ekrem Özkara
Gönderi Sahibi
Evet,yani..!
İnşaallah faydalanırız ilerde.
Ekrem Özkara
Gönderi Sahibi
İnşallah..