·304 syf.····Okunma: 05 Aralık 2024 15:46 Aslında kitapların içeriğinden bahsetmeyi sevmiyorum Suat Derviş kitaplarını çok seviyorum bu kitabını da beğendim bir aldatma hikayesi bazen insanlar güzel şeylerden de varlıktan herşeye sahip olmaktan da mutsuz olabiliyor mutluluğu dışarıda arayabiliyor böyle insanları sevmiyorum yazarın diğer kitaplarını da okumaya devam edeceğim çünkü çok beğeniyorum