#yorum
Kristin Hannah'ın bu kitabı beni biraz boğdu. Gereksiz uzatmalar ve kendini tekrar eden olaylar beni biraz sıktı. Bitirmek bile gelmedi bir ara içimden. Ama şunu itiraf etmeliyim, sonunda şok oldum. Bu kitabında da beni şaşırtmayı başardı yazar. Sabırla ilerlerim derseniz, sonunun güzelliği için okumanızı tavsiye ediyorum.Sonunda gözyaşlarımı tutamadığımı da dip not olarak ekliyim.