·392 syf.····Okunma: 05 Aralık 2024 21:30 Konu güzeldi, yazarın dili de akıcıydı ama bir noktadan sonra ters köşeler için kitap fazla uzatılmış gibi geldi. O baştaki sevdiğim tempo birbirini tekrarlayan olaylarla giderek düştü benim için çünkü karakter o kadar uzun süre boyunca kaçtı ki okurken mental olarak yoruldum.. Kesinlikle kötü bir kitap değil (bu kısmı kitabın konusuna dayanarak baskı altında yazmadım) ama bir tık beklentimin altında kaldı.