Kitap 1.dünya savaşı sonrası Paris’te toplanan taraflar arasındaki görüşmeler ile yenenlerin yenilenleri ve diğer dünya devletlerini kendi çıkarlarına göre şekillendirme ve paylaşma hesaplıklarını ve pazarlıklarını anlatmakta. Biraz uzun bir kitap ama tarih seviyorsanız ve vaktiniz varsa okuyabilirsiniz bugünlerin temelleri anlatıldığından günümüzü daha iyi anlayabiliyorsunuz