Puan vermedi·104 syf.····Okunma: 06 Aralık 2024 16:06 arkadaşım türkçe öğrenirken okusun diye şaka amaçlı aldığım kitap hayatıma mutluluk ışığı getirdi desem abartmış olur muyum? hiç sanmam. 20 yaşım bitiyor ve henüz pollyanna'yı okumadım dediğimde uzun süren okumama dönemine bu kitap ile son vereceğimi biliyordum. mutluluk oyununa ihtiyacım vardı. zamanında buldu beni. çok yoğunum, çok yorgunum, çok stresliyim ve hayata karşı umudum kalmadı denilebilir. teşekkürler pollyanna. seni sinir bozucu optimist kız olarak hatırlamayacağım artık.