Puan vermedi·324 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Aralık 2024 22:26 Yine beğenerek okuduğum bir kitap oldu Burma Günleri. Kitap sömürgeciliğin ve ırkçılığın acı gerçeklerini anlatıyor. George Orwell, yaşadığı dönemin gerçeklerini hatta başından geçenleri bize bu kitapla anlatmış. Burma'ın İngilizler tarafından sömürülmesi, beyazların yerli halkı hep küçümsemeleri hatta onlardan nefret etmeleri bence kitapta okuyuculara güzel bir şekilde aktarılmış. Kitabın baş karakteri de bir İngilizdi ama diğerleri gibi yerlilerden nefret etmiyordu. Sömürgeciliğin yanı sıra kitapta baş karakter Flory'nin aşkını da okuyoruz. Bu da kitabı benim için daha çok okunabilir kılmıştı.Gerge Orwell kitaplar her zaman okunmaya değer bence.