Şairimizin okuduğum ilk eseridir. Kendisini, TRT Nağme radyosunda bir güftesinden söz edilirken tanıdım. Kitaba da adını veren şiiri, Kelebek Ömrü'nün bestesini dinlerken.
Şairimiz bir çok konuda şiir yazarken, özellikle beşeri aşk ile ilahi aşkı çok güzel işlemiştir. Şiirlerini çok sevdim. Hece ölçüsü ile yazan şairimiz zaman zaman da tunç kafiyeyi kullanarak kanımca ciddi bir başarı göstermiştir. Edebiyat öğretmeni olan şairimizin, şiirlerinde "süveyda" kelimesini sık kullanması dikkatimi çekti. Güzel bir kelime.
Akçağ Yayınları'ndan çıkan kitap, 135 sayfadır.