Puan vermedi·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Aralık 2017 08:30 " Piraye Nazım'ı bekledi . Nazım Vera ile mutlu " nasıl ağır bir kadın için bu cümle . Nazım tutkum hız kesmiyor ki bitsin . Onda esir olup yaşayan kadınlara ne kızıyorum ne üzülüyorum . Bir heybetli mavi gözlü dev için canlarını aşklarını ortaya koymuşlardı. Piraye öldü aşkından yinede dönmedi Nazım'a. Bu kitabı nazım için okumalı . Nazım olmasa kadınlar olmazdı . Kadınlar olmasa Nazım şiir yazamazdı . Nazım Hikmet bi kadına aşık adam değil , Aşk'a aşık bir adamdı ... Ve bu pervanede kül olanlar bunu bile bile yandılar...