·70 syf.····Okunma: 27 Kasım 2024 00:00 Kısa bir kitap olmasına rağmen okuması çokta kolay olmadı benim için. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Kalemine yabancı olmam ya da kaleminin benim tarzım olmaması sebebiyle mi yoksa daha önce bitirdiğim kitabın (Martin Eden) enerjisini taşımamla mı alakalı bilmiyorum. Irene'nin yaşadığı korku,pişmanlık güzel anlatılmıştı. İç daralması, şimdi ne olacak hissi güzeldi. Kitabı sosyal medyada "sonu beni şok etti, ters köşe" laflarıyla görmüştüm. Sonu beni şaşırtmadı. Okurken tahmin ediyorsunuz zaten. Irene tahmin etmiyor ama neredeyse şöyleydi gibi laflarla yazar bize anlatıyor.